הזדמנויות מכירה רבות מחכות ליוצרים של עבודות יד ופריטי אמנות בפלטפורמת Etsy. אתר מסחר מקוון בינלאומי המציע מגוון יתרונות למוכרים כמו למשל, חשיפה למיליוני לקוחות וכלים מתקדמים לניהול חנות אינטרנטית כולל סטטיסטיקות מפורטות המציגות מגמות וביצועים.
ניתן לנהל את החנות מכל מקום בעולם בזמן שלכם, אבל כמו כל פלטפורמה, חשוב להציג את המוצר בדרך אטרקטיבית, לקדם אותו ולתמחר נכון. לפניכם טיפים חשובים להגדלת המכירות באטסי.
הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול
כאשר פותחים חשבון באטסי ניתן לפתוח מספר חנויות על חשבון אחד, אבל יש למתג נכון את החנות וזה מתחיל בבחירת שם שיעזור לכם להתקדם במנוע החיפוש של אטסי ובגוגל.
מומלץ להשתמש בשם המותג וכן במילות מפתח. כמו למשל מקרמה, תמונות שמן, תכשיטי חרוזים – ניתן לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק יותר דרך כלי מחקר המילים של גוגל.
בנוסף, יש לשייך את החנות למספר קטגוריות המתפקדות על תקן תגיות כאשר ניתן לבחור קטגוריה ראשית – לדוגמא תכשיטים וקטגוריות משניות כמו וינטג'.
בחירת המאפיינים המזוהים עם המוצר אף הם קריטיים לתוצאות. למשל, סוג החומר, צבעים, מידות. חשבו מה אנשים יחפשו וכיצד המוצר שלכם יוכל לעלות גם בחיפושים ספציפיים. כיום ניתן להשתמש באטסי ב-13 תגיות המוגבלות עד 20 תווים וכדאי למקסם את החיפושים על ידי שימוש בכל ה-13 תגיות הרלבנטיות למוצרים.
תמונה אחת שווה אלף מילים
הצילומים באתר כמו אטסי הם החשובים מכל. השקיעו בצילום מקצועי. אם לא צילמתם באופן מקצועי וברצונכם להציג את המוצר בדרך האטרקטיבית ביותר השקיעו לפחות בעיבוד ועריכה בפוטושופ או באפליקציות לעריכה כמו PICSART.
שימו לב גם למידות של המוצרים באטסי. כיום תמונת פרופיל היא 400×400, אייקון 500X500, באנר קטן 1200X160 פיקסלים. חשוב לבצע התאמה של התמונות למידות וכן לצלם את המוצרים בווריאציות שונות על מנת לעורר עניין בין אם פקשוטים ובין אם צילומי אווירה.
לתאר כדי למכור
אומנם מרבית הקונים בוחנים את התמונות, אבל הם גם קוראים את תיאורי המוצרים כדי להבין יותר על המוצר והתאמתו לצרכיהם מצבע ועד גודל ותיאור שמניע לפעולה ועושה חשק לרכוש את המוצר יכול מאוד להשפיע על סיכויי הרכישה.
נסו לתאר את המוצר בצורה חווייתית ככל שניתן, תרומתו כמו למשל, ציור זה יחולל שינוי עיצובי גדול בבית ויתרום להשגת אווירה כפרית חמימה.
אל תצאו לדרך לפני שבדקתם
מומלץ גם לבצע תחקיר מקדים ולבדוק מי הם המתחרים שלכם באטסי, מה התמחור שלהם וכיצד תוכלו להתלבט בהשוואה אליהם.
חשוב לתמחר נכון את המוצר כולל עמלות ותשלומים לאתר פר מוצר ודמי משלוח על מנת שהמכירות אכן ישתלמו לכם. ניתן להציע מבצעים והנחות כדי למשוך קונים כל עוד מובטח לכם רווח מהעסקה.
דירוג המוכר באטסי חשוב ממש כמו בפלטפורמות אחרות וחשוב שתדאגו ללקוחות שלכם – ענו במהירות על שאלות, וודאו שהם קיבלו את המוצר ושהם אכן מרוצים ממנו.
הקידום באטסי אפשרי גם במערכת פנימית בתשלום, אך ניתן לקדם את המוצרים גם במדיה החברתית או בבלוגים שונים על מנת להעביר תנועה ישירות לחנות האטסי. שיהיה בהצלחה!