למה למכור לבד כשאפשר ביחד? מכירות במרקטפלייס נחשבות לאלטרנטיבה האולטימטיבית עבור מי שרוצה להתחיל פעילות מסחר אונליין וליהנות מפלטפורמה חזקה ותומכת לקידום מכירות.

עולם זירות המסחר הוא לא בשורה חדשה בתחום הקמעונאות, אבל אין ספק שקיבל זרקור בשנים האחרונות עם המעבר החד מאופליין לאונליין. סוחרים רבים כבר עובדים  פול טיים במסחר או מרוויחים ממסחר אלקטרוני דרך שחקניות מרכזיות בענף כמו eBAY ו- Amazon אלי אקספרס, etsy ועוד.

זירת המכירות – המקום להרוויח במינימום הוצאות
אתרים אלה החולשים על שווקים בינלאומיים מציעים למעשה תשתית מובנית ומתקדמת להקמת חנות מקוונת ללא עלות ומשמשים כמעין "מתווכים" בין הסוחר לצרכן.
הסוחר נהנה מהעוצמה שיש לפלטפורמת "הבית", החל ממנגנוני שיווק וקידום מכירות דרך פיצ'רים מיוחדים ליצירת חוויית גלישה וקנייה ידידותית והאתר "בעל הבית" שותף ברווחים של הסוחרים.

המודל העסקי של המרקט פלייס הופך אותו ליעיל ואטרקטיבי – מדובר ב-WIN-WIN לשני הצדדים. הפלטפורמות חוסכות כסף, זמן ומשאבים לסוחרים שרוצים להתחיל למכור אונליין על אפיון ובניית תשתית טכנית לחנות וכמובן כל מה שכרוך בשיווק וקידום.

הניהול של החנויות במרקטפלייס פשוט ואינטואיטיבי ומבוסס על כלים אוטומטיים מתקדמים שמייעלים את תהליך המכירה. זירות המסחר מציעות גם אמצעי ניתוח למעקב אחר הזמנות וניתוח המכירות, כך שאפשר לגבש גם החלטות עסקיות נבונות על פי מדדים אלה. לרוב גם ניתן לעצב את החנות ולהתאים אותה לצרכים וליהנות גם מטיפים לקידומה בתוך זירת המסחר עצמה, למשל, לפי קטלוג נכון של המוצרים, כתיבת תיאור מניע לפעולה, העלאת תמונה מחמיאה של המוצר.

כמובן שחשוב להיות קשובים למדיניות של הזירה וללמוד כיצד עובד הקידום גם בתוך המרקטפלייס עצמו, אבל אין ספק שמדובר ביריית פתיחה משתלמת ופשוטה יותר מהקמה עצמאית של חנות אינטרנטית.

להשאיר את המכירות בבית – ליהנות משותפות מקומית
בין האתרים הניצבים בפני מי שמנהלים מכירות בזירות מסחר בינלאומיות ניתן לציין את התחרות מול ספקים ומוכרים מכל העולם ונהלים המשתנים גם באספקה ומשלוח למדינות שונות, קידום בשפה זרה וכדומה.
אין פלא אם כך שמרקטפלייס מקומי מהווה אופציה מצוינת ליצרנים ישראלים המעוניינים למכור ישירות ללקוחות הקצה המקומיים את המוצרים שלהם ולפעול במרחב הביתי והמוכר.

כאן נכנסת לתמונה מרקטפלייס ישראלי – כל שצריך זה להצטרף לפלטפורמת מסחר שמאפשרת לפתוח חנות ללא עלות הנהנית מחשיפה אורגנית כחלק מתנועת הגולשים במרקטפלייס וכפי שנהוג בזירות המסחר המקוונות, הספק מפריש למרקטפלייס אחוזים ממחזור המכירות החודשי שלו. בדרך זו, אפשר להקים חנות במינימום הוצאות וליהנות גם מערבות הדדית שכה חיונית בשוק התחרותי ועל אחת כמה וכמה בעתות משבר ואי וודאות וטלטלות בשווקים.

המכירה נעשית ישירות לצרכן ללא פערי תיווך כך שגם הרווח גבוה יותר. זירת מסחר ישראלית תומכת בעסקים מקומיים ומבחינה אידיאולוגית מעניקה להם את הבמה לה הם זקוקים באונליין וכמובן שכאשר מצטרפים למיזם כזה בו שותפות מגוון חנויות, האמינות מול הלקוח גבוהה יותר והוא מבין שהוא רוכש ממקום בו תומכים ושותפים עסקים רבים.

מרקטפלייס ישראלי כרגע פתוח ליצרני תוצרת מקומית בתחום המשקאות והמזון, ענף לו יש ביקוש גבוה אצל הקהל המקומי המחפש תוצרת איכותית, בוטיקית המיוצרת בישראל.

הבשורות הטובות הן שכל יצרן יכול – ללא ידע טכנולוגי או רקע במסחר אלקטרוני – הפלטפורמה סופר ידידותית ונוחה להבנה וניתן להתייעץ גם עם צוות האתר בהקמת החנות והתפעול שלה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות ברחבי הארץ, להגדיל את המכירות ולקבל תשלום בצורה מאובטחת. אז למה אתם מחכים? זה הזמן להצטרף למרקטפלייס ישראלי וליהנות מהיתרונות של קהילת יצרנים מאוחדת וחזקה.