הכירו את אד-אקספרס מערכת חדשה, חכמה ומתקדמת שתעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק מבלי לשלם למומחים ובתקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

מכירים את האמרה: "אם אתה לא שם, אתה לא קיים"? זו בדיוק האמרה המתאימה לגבי הנוכחות של עסקים בפייסבוק. עם מיליוני גולשים בארץ ובעולם שנמצאים מידי יום, לכל אורך היום, פייסבוק מהווה כיום פלטפורמת פרסום מדהימה לעסקים. כן,  גם לעסקים קטנים.

גם אם אתם מפרסמים את העסק שלכם בערוצים אחרים כגון: פליירים, מקומונים או מודעות גוגל, פרסום בפייסבוק יכול להרחיב את החשיפה לעסק שלכם, להגביר את המודעות, לחזק את המותג שלכם ולאפשר לכם להגיע בקלות, באופן מדויק ובעלות זולה במיוחד ללקוחות חדשים ולפתח תקשורת ושיח עם לקוחות ברשת החברתית הכה פופולרית כיום.

למה בכלל כדאי לפרסם בפייסבוק?

  1. העסק שלכם זוכה לחשיפה ברשת – זו הדרך שלכם לתפוס מקום ברשת החברתית ולהגביר את המודעות לעסק שלכם בצורה קלה, מהירה ובהתאם לתקציב שברשותכם. הגולשים כאמור כבר נמצאים שם, גם אלו שמעניינים את העסק שלכם ואתם רק צריכים לדאוג שיראו  אתכם.

לא כולם שמעו עליכם או יודעים לחפש אתכם, וגם שמחפשים לפעמים לא מוצאים או מגיעים למתחרים. ולכן, חשוב שתהיו שם ותיידעו את כולם או יותר נכון בעיקר את אלו שחשוב ליידע אותם.

  1. מגיעים לקהלים רלוונטיים ביותר עבורכם – להבדיל מפרסום בעיתון, במקומון בפלייר או אפילו בטלוויזיה הפרסום בפייסבוק מדויק יותר.

אפשר להגדיר בכל קמפיין פרסומי מי בדיוק הקהל שמתאים לנו שיראה את המודעה או הפוסט שלנו לפי קריטריונים דמוגרפיים כמו גיל, מין, אזור מגורים, מצב משפחתי, השכלה, מקום עבודה, ואפילו העדפה מינית ותחומי עניין.

למשל, אם את קוסמטיקאית תוכלי להחליט שהמודעה שלך תפנה רק לנשים בגילאים מסוימים שגרות בשכונה שלך ומתעניינות באיפור ובקוסמטיקה.

אם הנך בעל חנות למוצרי אלקטרוניקה עם אתר אונליין לרכישה ששולח משלוחים רק ללקוחות בחיפה והסביבה, תוכל למקד את קידום המודעה שלך לגברים בגילאים מסוימים שגרים בחיפה והסביבה ומתעניינים בגאד'טים ובמוצרי אלקטרוניקה.

ואפשר גם להחליט לפרסם רק לאוהדים של העמוד העסקי שלכם או לחברים שלהם.

  1. פלטפורמה זולה לקידום – פייסבוק היא אחת הפלטפורמות הזולות ביותר לפרסום. עם תקציב של החל משקלים בודדים ליום ניתן לפרסם ולהגיע לתוצאות. בעיקר, כאמור, בגלל יכולת השליטה וההתמקדות בקהלים ספציפיים שרלוונטים עבורכם.

אתם יכולים להחליט בכמה לקדם כל מודעה או פוסט. אפשר להתחיל קידום החל מ-20 ₪ ליום עד כמה שיכולים (השמים הם הגבול), להחליט על מספר ימים לקידום (מיום אחד והלאה) והתקציב כאמור, מתבזבז רק על הקהלים החשובים.

  1. הפרסום משתלם – מקבלים נתונים על קידום כל מודעה וניתן לדעת כמה חשיפות היא קיבלה, לכמה גולשים רלוונטיים היא הגיעה וכמה הגיבו עליה. כך, גם אפשר ללמוד איזו מודעה עובדת יותר טוב. את התוצאות כמובן רואים בשטח… העסק זוכה לחשיפה, לשיח ולמודעות בקרב הקהלים הרלוונטיים וגם ללקוחות נוספים שמשלמים.

 למה הפרסום חייב להיות מומן?

פייסבוק הינה עסק לכל דבר ולכן, גם האינטרס שלה הוא להרוויח. לכן, אם לא תקדמו בתשלום, פייסבוק תדאג שלא תחשפו או שתחשפו קצת.

גם לא תהיה לכם שליטה למי המודעה או הפוסט שלכם מגיע. כך, למשל אם את הקוסמטיקאית מהדוגמה הקודמת שמקבלת לקוחות בביתה ברחובות, זה כנראה לא יעזור שהפוסט שהעלאת שותף ונצפה על ידי גבר שמתגורר בקרית שמונה. לכן, עדיף שהפרסום יהיה מומן …

איך מתחילים לפרסם בצורה חכמה?

היום כבר לא צריך לפנות למומחה או ללכת ללמוד על מערכת הפרסום של פייסבוק.

הכירו את אד-אקספרס המערכת המובילה לפרסום העסק שלכם בפייסבוק ובתקציבים נמוכים, החל מ-20 ₪ ליום. לכמה ימים שתרצו, החל מיום אחד. בלי סיבוכים או הוצאות נוספות. פשוט, קל נוח וזול. וללא התחייבות.

כל מה שאתם צריכים זה להיכנס לאתר אד אקספרס להגדיר בכמה שלבים פשוטים את הקמפיין שלכם (הקהל המתאים, התקציב, מספר הימים לקידום והמטרה שאתם רוצים להשיג) והמערכת החכמה של אד-אקספרס תקדם עבורכם.

היא גם תשלח לכם בסיום הקידום נתונים מדויקים על הקמפיינים שלכם. כדי שתוכלו להחליט מה המודעות הבאות שתרצו לקדם. אז בואו לנסות את אד-אקספרס ותתחילו לראות תוצאות.